Asiakasta kuunnellen

Asiakaslupauksemme on olla helppo, nopea, luotettava ja vastuullinen. Palvelumme ovat helppoja ostaa ja käyttää, ja asiointi kanssamme on sujuvaa ja yksinkertaista. Palvelumme ovat siellä, missä ja milloin asiakkaamme niitä tarvitsevat.

Ymmärrämme erilaiset tarpeet palvelun nopeudelle. Kattava palveluverkkomme takaa sopivimman nopeuden.

Pidämme lupauksemme ja kehitämme toimintaamme asiakasta kuunnellen. Asiakkaamme voivat olla varmoja, että toimimme oikeudenmukaisesti, tasapuolisesti, avoimesti ja arvostavasti. Noudatamme kaikissa toimissamme eettisiä periaatteita.

Koska asiakaskokemus on meille tärkeää, kysymme asiakkailtamme jatkuvasti palautetta, jotta voimme kehittää toimintaamme edelleen. Toteutamme asiakkaillemme suunnattuja asiakastyytyväisyystutkimuksia projekti- tai tapahtumakohtaisesti sekä säännöllisesti suuremmilla asiakastyytyväisyyskyselyillä. Asiakastyytyväisyystutkimuksista kerrotaan lisää yritysvastuuraportissa.

Paras luottamuksenosoitus meille ovat meidän asiakkaamme, jotka solmivat kanssamme uusia asiakassopimuksia tai joiden kanssa jatketaan pitkään jatkunutta yhteistyötä.

Valtion talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukeskus Palkeet solmi OpusCapitan kanssa sopimuksen ohjelmistorobotiikan ratkaisun toimittamisesta. Hankinnan myötä käynnistyi yksi Suomen ensimmäisistä julkisen sektorin ohjelmistorobotiikan hankkeista. Palkeiden ohjelmistorobotiikkaprojekti on osa valtioneuvoston digitalisoinnin kärkihanketta. Palkeet on merkittävä valtiovarainministeriön hallinnonalalla toimiva palveluntarjoaja, joka tuottaa talous- ja henkilöstöpalveluja valtionhallinnon virastoille, laitoksille ja rahastoille.

Postin ja Sultrade solmivat alkuvuonna mittavan yhteistyösopimuksen toimitusketjuratkaisuista kattaen varasto-, kuljetus- ja verkkokauppalogistiikkapalvelut. Yhteistyön myötä 20 henkilöä siirtyi Postille.

Suomalaisen Transmeri Group -perheyhtiön omistama Sultrade toimii urheilu- ja lifestyletuotemerkkien maahantuojana, valmistajana ja markkinoijana. Yhtiö edustaa useita urheilumaailman huippumerkkejä, kuten Catmandoo, New Balance, Umbro, Timberland, Hestra, Select, Mikasa ja Speedo Pohjoismaissa, Baltiassa ja Venäjällä.