Logistiikkaa, postia ja taloushallinnon palveluja

Liiketoimintamme jakaantuu Postipalveluihin, Paketti- ja logistiikkapalveluihin, Itella Venäjään sekä OpusCapitan tarjoamiin taloushallinnon palveluihin.

Postipalvelut

Postipalvelut tarjoaa kirje-, lehti- ja markkinointipalveluja. Kirjepalvelut vastaa yrityksille ja kuluttajille tarjottavista kirjepalveluista, postimerkeistä, postinohjauspalveluista, Netpostista sekä kansainvälisestä postiyhteistyöstä. Yksikkö tuottaa ja kehittää palveluja, jotka mahdollistavat Postille tärkeän ja vahvan roolin henkilökohtaisessa viestinnässä.

Lehtipalvelut tarjoaa ja kehittää yritysasiakkaille sanoma- ja aikakauslehtien sekä kaupunkilehtien jakelupalveluita. Markkinointipalvelut tuottaa ja kehittää yrityksille palveluja markkinointiin. Valtaosa liiketoiminnasta on tänä päivänä jakelupalveluja osoitteelliseen ja osoitteettomaan suoramarkkinointiin sekä niihin liittyviä lisäarvopalveluja, kuten esimerkiksi rekisteri- ja kohderyhmäpalvelut ja Kontakti-palvelu. Kehitämme uudenlaisia markkinointipalveluja ennen kaikkea digitaaliseen markkinointiin.

Lähetysten kokonaismäärä

Osoitteelliset kirjeet

Netpost

Netpost rek

Paketti- ja logistiikkapalvelut

Paketti- ja logistiikkapalvelut vastaa kokonaisvaltaisista toimitusketjuratkaisuista, paketti- ja verkkokaupan palveluista, kuljetuspalveluista sekä varastoinnista ja lisäpalveluista Suomessa ja Baltiassa. Olemme Suomessa markkinajohtaja B2C- ja B2B-pakettiliiketoiminnassa sekä varastopalveluissa. Kuljetuspalveluissa olemme Suomessa kolmen suurimman joukossa.

Paketit ja kulj.yksiköt

Rahtivolyymit

Itella Venäjä

Venäjällä Itella-nimellä toimiva yhtiö tarjoaa kattavat logistiikkapalvelut, jotka sisältävät varastointi-, rahti- ja markkinointipalveluja. Palvelemme asiakkaitamme kaikilla Venäjän merkittävillä talousalueilla, aina Pietarista Vladivostokiin asti. Yhtiömme juuret ulottuvat vuoteen 1996, jolloin aloitimme toimintamme Venäjällä. Itella-brändin alla olemme toimineet vuodesta 2008 lähtien, kun sulauduimme National Logistics Companyn (NLC) kanssa. Yhtiöön kuuluvat nykyään myös suoramarkkinointiin keskittyvä Itella Connextions ja kuriiriyhtiö MaxiPost. Asiakkaamme Venäjällä ovat tunnettuja kansainvälisiä yrityksiä, jotka edustavat esimerkiksi autoteollisuutta, muotibisnestä, kuluttajaelektroniikkaa ja lääketeollisuutta. Itellalla on tällä hetkellä yli 500 000 neliömetriä varastotilaa yhteensä seitsemässä kaupungissa.

OpusCapita

OpusCapita auttaa organisaatioita myymään, ostamaan ja maksamaan tehokkaammin tarjoamalla laajennettuja hankinnasta maksuun ja tilauksesta kassaan -ratkaisuja. Käsittelemme OpusCapitassa vuosittain yli 8 000 asiakkaan 600 miljoonaa transaktiota yli 100 maassa. Yhtiömme globaalissa ekosysteemissä ostajat, toimittajat, pankit ja muut osapuolet voivat verkottua, toimia ja kasvaa. Siirrämme osto-, hankinta- ja talousprosessit yhdessä asiakkaidemme kanssa digiaikaan.

Taloush. transaktiot

Myyntilaskut